انجمن دیوانگان

سر در برف فرو نبرده

انجمن دیوانگان

سر در برف فرو نبرده

قلب خاکی

من از درون شکستم

کمی کلیشه ای اما با کمی اما!

اما قلبی ندارم که بسوزه چون قلبم شکست

اما قلبم بعد از این که شکست خورد شد

اما بعد از خورد شدن پودر شد

اما بعد از پودر شدن تو خون حل شد

حالا قلب من دست منه،سر منه تمام وجوده منه

تمام وجودم از ناراحتی داره نابود می شه

اما؟

آیا این هم میشکنه؟خورد میشه؟پودر میشه؟

تا اینکه تو خاک حل بشه تا خاک هم بفهمه درد من چیه؟

اما؟

خاک که پودره،پس نه میشکنه و نه خورد میشه و نه حل

پس باید مثل خاک باشم،پودر و تمام شده

با تمام خورد شده های دیگه

قلب من خاکه و من خاکم

پس باشد نه عاشق بشوم و نه معشوق باشم

نظرات 2 + ارسال نظر
Red Monster Soft شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

بابا دمت گرم !!!!

من شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

یا به یه دردی بخور یا برو بمیر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد