انجمن دیوانگان

سر در برف فرو نبرده

انجمن دیوانگان

سر در برف فرو نبرده

وقت طلاست

بوی زمان در همه جا پیچیده

صدای عمر است که مانند فریاد زدن درون ذهن من دیوانه قدم میزند و می گوید: وقت طلاست

وقت طلاست؟ طلا چیست که بخواد وقت در آن باشد؟

اگر طلا به فراوانی زمان بود که دیگر طلا نبود

وقت عمر است که فریاد می زند

هر ثانیه،هر دقیقه،هر موقه به اصطلاح زمان

من که دیوانه ام،سی سال تمام

تو ی آدم نکن عمر رو حرام

طلا هیچ نیست،عمر است که زمان را می سازد

و زمان است که طلا را می سازد

و طلا است که جیب تو را می سازد که عمر کنی و زمان طلا را از دست ندهی

باز می گویم طلا هیچ نیست

اما؟ پیچیده اش نمی کنم

بدون طلا زمان هیچ نیست

بدون زمان عمر هیچ نیست

بدون عمر آدم هشتاد ساله و دیوانه ی سی ساله هیچ نیستند

پس وقت و عمر و زمان بدون یکدیگر ارزشی ندارند


نظرات 1 + ارسال نظر
بانک مقالات یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ق.ظ http://bankemaghalat.blogsky.com/

واقعا جالب بود. من همیشه این جمله وقت طلاست رو می شنیدم. ولی الان با این مطلب احساسش کردم.
بانک مقالات
http://bankemaghalat.blogsky.com/
لطفا بعد از بازدید روی یکی از تبلیغات سایت کلیک فرمایید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد