انجمن دیوانگان

سر در برف فرو نبرده

انجمن دیوانگان

سر در برف فرو نبرده

دود سیگار را دوست دارم

اتاق چهار دیواری در اندازه دل بخواه
چراغ کو؟؟دیوار ها سیاه است دل بخواه!!
صدای صوت بلند از باند در گوش
کشیده می شود هر چه سیگار بود در هوش
دود فرا گرفته تاریکی را دیدیه نمیشود همچنان
صدا است که گوشم را نوازش میکند
داد میزند و می گوید زندگی هیچ نیست!!
اتاق تاریک،سیگار باریک،نور سوسو
همه و همه را دوست دارم

نظرات 4 + ارسال نظر
مهشید شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ق.ظ http://MMB1376.BLOGSKY.COM

سلام.ویلاگ قشنگی دارین.خوشحال میشم به من هم سر بزنید.

bibal پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ب.ظ http://bibal.blogsky.com

linkidamet khasti belink

Negin دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ

Kheili qashang bud dani... Kheili ziad. Makhsusan qesmate akharesh k otaq tarik sigar barik .....

علی پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ق.ظ

عشق من .وینستون...
من چجوری این همه محبت و یکرنگیتو جبران کنم....
بخدا من لایق این همه خوبیت نیستم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد