انجمن دیوانگان

سر در برف فرو نبرده

انجمن دیوانگان

سر در برف فرو نبرده

خورشید تاریک

یادته؟؟؟وقتی داشتی می رفتی به کسی دیگه سر بزنی همه جا تاریک می شد؟؟

یادته هر چه گرم بود در کنار ما سرد چو سر بر زیر تیغ خم می شد؟؟

یادته کور گشتیم  ندیدیم که دنیا چگونه رد می شد

حال باید بگم که رد شد، نه میشد

خورشید ما بودی و رفتی باید باشم بر این ماه دل خوش

که نمایی دارد از روی تو



برای درک بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

یادته؟؟؟وقتی داشتی می رفتی به کسی دیگه سر بزنی همه جا تاریک می شد؟؟

-خطاب به یار که به خورشید مثال زده شده که وقتی غروب میکند اینجا تاریک و دیگر روی زمین روشن میشود،یعنی یار ما را ترک کرد تا به کسی دیگر برود و به او بتابد و ما تاریک شدیم از رفتن او


یادته هر چه گرم بود در کنار ما سرد چو سر بر زیر تیغ خم می شد؟؟

-خطاب به یار که میگوییم یادت هست وقتی ترکم کردی هر چه در زندگی داشتم مانند سری که بر زیر تیغ میرود تا بریده شود بی ارزش شده بود؟؟


یادته کور گشتیم  ندیدیم که دنیا چگونه رد می شد

-خطاب به یار که گوییم یادت هست وقتی در تاریکی تو بودم کور شدم و ندیدم دنیا میگذره و من نمیدیدم؟؟


حال باید بگم که رد شد، نه میشد

-الان باید بگم که رد شد،نه رد میشد،به این معنی که دیگه گذشت و من در این جا در زندگی هستم


خورشید ما بودی و رفتی باید باشم بر این ماه دل خوش

-برای من خورشید بودی و رفتی از دنیای من و همه جا تاریک شد، دل خوش به دوست جدیدم بودم که ماه بود


که نمایی دارد از روی تو

-که این ماه کمی شبیه تو است




نظرات 2 + ارسال نظر
Anna جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ http://www.lapeste.blogsky.com

آقا دانیال به نظرم اجازه بده هر کس بسته به احساس و درک خودش برداشتی از شعرت داشته باشه چرا که توضیح لزومی نداره
جسارت بنده رو ببخشید
معمولا خواننده ی خاموش وبلاگ ها هستم اما گفتم این بار نظری داده باشم

اخه همیشه همه انتقاد میکردند چرا نقد نمیکنم
ممنون از لطفی که به من کردی

samar چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ب.ظ

به به،حالا این روحیه ی شاعری از کجا اومده؟ببین عشق با آدم چه کارا که نمیکنه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد